ورود نمایندگان
X




ورود ساعت مچی ادوکس (Edox) به هالیوود(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶)

 

مصاحبه اختصاصی با کریستین هاتز (Christion Hotz) مسئول بازریابی ادوکس

چگونه همکاری بین ادوکس و هالیوود آغاز شد؟

ما با کارگردان هنری فیلم زیبای مرد عنکبوتی تماس گرفتم. آنها ما را از پروژه ی یک فیلم (مرد عنکبوتی 4) مطلع کردند که ما مجبور بودیم آن را به طور راز نگه داریم. در همین راستا ما چندین ساعت ادوکس را که با دقت فراوان انتخاب شده بودند ارسال کردیم. آنها به طور مشهود به طراحی ساعت ها علاقه مند شدند و این دلیل اصلی آغاز همکاری بود. ساعت ادوکس قسمتی از آن پروژه خارق العاده خواهد بود. برای ادوکس این یک افتخار بزرگ است که بتواند قسمتی ازاین فیلم فوق العاده درآینده باشد.

 

کدام یک از دیگر تهیه کنندگان فیلم از آن پس با ادوکس (Edox) تماس گرفتند ؟

مدت کوتاهی پس از تفاهم نامه با فیلم مرد عنکبوتی 4 ، ما تماسی از طرف تهیه کننده فیلم "گردش دهنده" (Looper) داشتیم فیلمی جدید با بازیگری بروس ویلیز (Bruce Willis). آنها به مجموعه کلاس- سلطنتی (Class-Royale) و ساعت هایی که توسط بچه های بد ! استفاده شدعلاقه مند شدند.

 

سپس در ژانویه 2012 ، ما یک ایمیل از مدیر تیم  کلاینت ایستوود (Client Eastwood) دریافت کردیم. در ابتدا ما نمی خواستیم با آن تیم کار کنیم، برای اینکه تداخل کاری (تجزیه و تحلیل) مرد عنکبوتی 4 و فیلم گردش دهنده در برند ما ایجاد می شد. اما آنها اسرار ورزیدند و ما به توافق رسیدیم. به هر حال ، ما هیچ اطلاعات اضافه تری درباره پروژه جدید تیم کلاینت ایستوود (Client Eastwood) نداریم.

 

 

خیلی شرکت های ساعت سرمایه گذاری زیادی را برای قرارگرفتن در این جایگاه ها (در فیلم ها ) هزینه کردند؟ اما ادوکس (Edox) چطور؟

ما حتی یک پنی هم برای قرارگرفتن در این جایگاه ها هزینه نکردیم. ما هیچ وقت برند و محصولات خود را در این محدوده ها  قرار نداده ایم. من فکر می کنم که کارگردان های هنری به طراحی های منحصربه فرد ساعت های ما علاقه مند شده اند.

آنها بطریقی این ساعت ها را ویژه می دانند. همچنین فکر می کنم آنها به دنبال یک چیزی متفاوت و جذاب هستند. آنها برند های معمولی که در دست هر کس دیده می شود را نمی خواهند. تیم کلاینت ایستوود (Client Eastwood) چندین بار با ما در راستای اینکه  دو ورژن محدود پایلوت ایکس تریم (X-treme Pilot) را دریافت کنند تماس گرفتند. ما نمی خواهیم که بازاریابی مان و ارتباطاتمان را بر هالیوود متمرکز کنیم. رشته ی فعالیت های ما زمان سنج ها برای اغلب روادید ورزش های فضای باز (outdoor Sports) در سطح قهرمانی جهانی است. به هر حال هالیوود یک بحث خیلی خوب  می باشد و ما شرکای بین المللی خود را دعوت می کنیم که این داستان را برای رسانه های بیان کنند.

 

 

چرا ادوکس یک تبلیغات وسیع با بازیگرانی که ساعت ادوکس به دست میکنند راه اندازی نمی کند؟

 

ما فکر می کنیم که انتخاب شدن توسط تهیه کنندگان فیلم و کارگردان ها  شگفت انگیز است. فراموش نکنید که ما تأمین کننده مالی این فیلم ها نیستیم، ما

نه هزینه ای پرداخت و نه قراردادی با آنها امضاء کرده ایم! می توانید تصور کنید، خیلی از برندهای ساعت هزینه های زیادی را برای این موارد پرداخت می کنند. ادوکس با تهیه کردن محصولاتی با کیفیت و طراحی بی نظیر سوئیسی این اعتبار را فراهم کرده است تا توسط هالیوود انتخاب شود! و این یک داستان حقیقی است! این یک اثر شدید برای برند ما به وجود آورده است ! و تعهدی که برای همه ی ما که در ادوکس کار می کنیم بوجود  آورده است.