ورود نمایندگان
X




"ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) قهرمان آبها سفیر جدید "ادوکس" (Edox) (ﺳﻪشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰)

 

 


"ماریانا گیلسپی" 
(Marianna Gillespie) قهرمان آبها

سفیر جدید "ادوکس" (Edox)

 

شرکت سوئیسی ساعت "ادوکس" (Edox)، متخصص در تولید ساعتهای مقاوم در مقابل نفوذ آب، خوشحال و مفتخر است که حضور خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) را که دارنده‌ی رکورد جهانی غواصی بدون اکسیژن در اعماق آبها (غواصی آزاد) را دارا می‌باشد به عنوان سفیر جدید خود معرفی نماید.

حضور و مشارکت ایشان مناسبت قریبی برای"ادوکس" (Edox)  دارد که به عنوان قهرمان آبها در صنعت تولید ساعت سوئیسی  شناخته می‌شود و همچنین خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie)  قهرمان غواصی آزاد در اعماق آبها می‌باشد که با بدست کردن نمادین مجموعه ساعتهای "دلفین دایور" (Delfin Driver) و رفتن به اعماق آبها به این مهم جلوه‌ای خاص داده است. 

ایشان در روسیه متولد شدند و با داشتن 31 سال سن در حال حاضر دارای ملت فرانسوی هستند و صاحب چهار رکورد جهانی غواصی آزاد در اعماق آبها و همچنین دو قهرمانی جهانی می‌باشند.

خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) همچنین به عنوان مشاور محصولات ساعتهای "ادوکس" (Edox) در صنعت ساعت سازی مستقل سوئیس عمل خواهد کرد که بطور کلی باعث هر چه بهتر شدن ساعتهای مخصوص غواصی "ادوکس" (Edox) خواهد شد.  "ادوکس" (Edox)  همچنین این برنامه را در شرف اقدام دارد که مجموعه ساعتهای زنانه‌ای را به بازار معرفی نماید که تعداد محدود‌ی از آنان دارای الماس می‌باشند که ویژه‌ی خانم “ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) تولید می‌شود.

 

در باره‌ی ساعتهای "دلفین ادوکس" ((Edox Delfin

 

مجموعه ساعتهای "دلفین ادوکس" ((Edox Delfin برای اولین بار در سال 1961 به بازار ساعت معرفی گردید.  دلفین واقعأ پیشتاز در امر نگهداری زمان می‌باشد که دارای مجموعه ساعتهای نمادین با طراحی نمادین می‌باشد.  اولین ساعتی بود که از سیستم واشر دو لایه استفاده کرد و دارای درب پشت مقاومی می‌باشد که به این مدل ساعت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 200 را داده که 60 سال پیش به این موفقیت فوق‌العاده نائل گردید.  پس از گذشت 6 دهه مجموعه‌ی "دلفین" ((Delfin هنوز ستاره‌ای در خانواده‌ی " ادوکس" ((Edox  می‌بشد.

 

اطلاعاتی چند در باره‌ی خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie)

 

نامبرده دوران جوانی خود را درشهر مسکو پشت سر گذاشت و شناگری بود بس موفق در عنفوان جوانی. وی به هنگامی که در سال آخر دانشگاه دولتی تربیت بدنی مسکو مشغول تحصیل بود توسط یکی از دوستان به رقابت دعوت شد که تا عمق 25 متری آب بدون استفاده از کفش مخصوص غواصی در آب فرو رود.  ایشان تا عمق 75 متری در آب پایین رفت واز آن زمان به بعد هرگز به رقابتهای شنا بازنگشت.

ایشان تا بحال در رتبه بندی جهانی در این رشته 4 بار در صدر جدول قرار گرفته و 2 بار هم قهرمان جهان شده‌اند.  روزنامه فرانسوی "لا پاریزین" (La Parisien) به ایشان لقب "پری دریائی از شرق" را داده.  نامبرده یکی از قویترین غواصان آزاد در اعماق آبها در دنیا به شمار می‌روند و همواره جزو 10 نفر اول لیست جهانی قرار داشته‌اند.