ورود نمایندگان
X




ساعت جدید ادوکس با نام مرد یخی 2 به تعداد 203 عدد در سبتمبر سال 2012 تولید شد(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶)

 

مدل مرد یخی 2 (Iceman II ) تولید محدود
 

این ساعت برای ثبت یک رکورد جدید ساخته شده است.

کریستُن رِدل (Christian Redl) اسمی که غواصان را به مبارزه می طلبد. کریستن رِدل یک بار دیگر با شیرجه زدن در دریاچه یخ گوکیو (Gokyo) واقع در نپال در تاریخ 17 اکتبر 2012 رکورد شکنی کرد.

او رکورد جهانی غواصی در یخ را در ارتفاع 5160 متر شکست . شجاعت او در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی کوه های بلند مثال زدنیست. او با انجام یک سری تمرین های هدفمند توانست به این موفقیت دست یابد که در حال حاضر او اولین انسان ست که توانسته این رکرود را ثبت کند. دریاچه  گوکیو (Gokyo) یکی از شش دریاچه مقدس هندوها و بودایی ها است. این دریاچه در ارتفاعات کوه های نپال در 5200 متری از سطح دریا قرار دارد. شرایط آب و هوایی به شدت بد این منطقه از یک سو، وجود توفان های برفی کشنده و همچنین کمبود اکسیژن در ارتفاع  که خطر ابتلا به اِدِما ریوی (Pulmonary Edma) را شدت میبخشد از سوی دیگراین صعود مشکل کرده است.

با همراهی گروهی از غواصان و فیلمبرداران.کریستین رِدل (Christian Redl) خودش را در یک رژیم تمرینی فشرده قرار داد. او بدن و تجربه غواصی اش را در خدمت علم و ورزشی قرار داد.

او غواصی خود را در یک ارتفاع 5160 متری از سطح دریا اجرا کرد و  یک فرصت باورنکردنی برای تحقیقات پزشکی و فیزیولوژیکی ایجاد کرد.

اِدوکس شریک رسمی (حامی) برای کریستن ردل می باشد، ساعت مچی ادوکس چشم اندازی امید به آینده را به اشتراک می گذارد که همیشه به جلو پیشروید  و عطشی برای هیجان و رقابت به همراه توجه به جزئیات و یک جستجو برای کمال را در شما ایجاد میکند.

مدل جدید مرد برفی 2 یک پیروزی تازه می باشد.

در حال حاضر عملا این ساعت همسان کریستن ردل می باشد.

این به واقع یک ساعت ضد آب می باشد که رکورد دوام در عمق 1000 متر را شکسته است. این ساعت دارای یک کرنومتر قابل اطمینان و قوی است. قاب مشکی آن عمق آب را بازتاب می کند ، در حالی که عقربه ها ی آنتراسیت آن قابلیت خواندن ساعت را مطلوب تر کرده است.

 

مشخصات فنی :

قابلیت  : ساعت ، دقیقه ، ثانیه ، تاریخ و کرنومتر

کالیبر : ادوکس 103 ، براساس موتور روندا 5021 دی Ronda 5021.D) (

 قطر قاب ساعت: 45 میلیمتر

جنس قاب : استیل ضد زنگ 316L با پوشش سیاه رنگ پی وی دی (PVD) ، شماره رفرنس و کد منحصر به فرد محدود این ساعت بر روی دیواره کناری گودی سرامیکی سیاه  ساعت حکاکی شده است.( این ساعت به تعداد محدودی تولید شده است)

خاصیت ضد آب : عمق 1000 متر یا همان 300 پا، در فشار 100 ATM

صفحه نمایش : آنتراسیت ، اعداد قرمز و عقربه های سفید

شیشه : ضدخش و کریستال یاقوت کبود ضد بازخورد نور (ضد انعکاس)

بند : پی یو (رابر - لاستیک سیاه بافته شده) ، سگک از جنس استیل ضد زنگ 316L با حکاکی آرم ادوکس .

تعداد تولید: 203 عدد ساعت در کل جهان 

قیمت پیشنهاد شده فروش : 1790 یورو