ورود نمایندگان
X




زمان بندی برای یک قهرمان(چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

 

زمان بندی برای یک قهرمان

 

شرکت ساعت سازی سوئیسی "ادوکس" (Edox) و "ب ام و  ام اسپرت" (BMW M Sport) در سطح بسیار گسترده اعلام مشارکت و همکاری نمودند.  در واقع، بر مبنای این همکاری و مشارکت، "ادوکس" (Edox) بطور رسمی "نگهدارنده‌ی زمان" برای "ب ام و  ام اسپرت" (BMW M Sport) خواهد بود.  این مشارکت دربردارنده‌ی تعهدات شرکت ساعت سازی سوئیسی "ادوکس" (Edox) در قبال موارد  ذیل می‌باشد. 

·       BMW Junior Team

·       BMW M2 Cup

·       GT3 Highlight

·       24-Hour Race at the Nurburgring

شرکت  "ادوکس" (Edox) برای سالیان سال در به نحوی در مسابقات اتومبیلرانی مختلف دست‌اندرکار بوده.  در واقع، ما به طور رسمی "نگدارنده‌ی زمان" در مسابقات رسمی ذیل بوده‌ایم.

·       FIA World Rally Championship (WRC)

·       The Dakar Rally

·       The FIA World Rallycross Championship

·       The Former Formula 1 Team Sauber

 

************************************

 نقطه نظر آقای "آلکساندر استرامبینی" (Alexandre Strambini) مدیریت شرکت  "ادوکس" (Edox):

"ادوکس" (Edox) از همه‌ی جوانب به مسابقات اتومبیلرانی علاقمند می‌باشد.  گواه این مهم تعهد طویل‌المدت ما نسبت به حضور در عرصه‌های بین‌المللی مسابقات اتومبیلرانی می‌باشد. ما خیلی خوشحال و مسرور می‌باشیم که این تعهد و حضور خود را با مشارکتمان با "ب ام و  ام اسپرت" (BMW M Sport) عمق بیشتر‌ی بخشیده و گسترش بدهیم.

 

************************************

 

نقطه نظر آقای "توماس فلبرمر" (Thomas Felbermair) معاونت فروش و بازاریابی "ب ام و  ام اسپرت" (BMW M Sport):

شرکت سوئیسی "ادوکس" (Edox) دارای قدمت و تاریخچه‌ای بیش از 135 سال می‌باشد که با دقت و روحیه‌ی نوآوری از دیگر برندها متمایز و مشخص می‌شود.  "ادوکس" (Edox) یک برندعملکرد محور با اهداف بسیار والا می‌باشد که خیلی مناسب با پروژه‌های مسابقات اتومبیلرانی ما می‌باشد.

 

************************************

 

مختصری از تاریخچه‌ی "ادوکس" (Edox):

به مانند زمان، کارخانه‌ی ساعت سازی "ادوکس" (Edox) هرگز از حرکت بازنمی‌ایستد.  آقای "کریستین رافلی فلری" (Christian Ruefli-Flury) بنیانگذار "ادوکس" (Edox) به ندای قلبش گوش داد  و در سال 1884 ساعتی برای همسرش به نام "پالین" (Pauline) درست کرد و در سالگرد 25 سالگیش به ایشان هدیه نمود. بعد از این بود که همسرش با خوشحالی تمام او را قانع نمود که شرکت خودش را راه‌اندازی نماید که همانا "ادوکس" (Edox) نام گرفت.