ورود نمایندگان
X




تولدی دوباره برای نماد "ادوکس" (Edox) "کرونومتر اتوماتیک هیدروساب" (Hydro-Sub Automatic Chronometer)(پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

 

 

 

 

تولدی دوباره برای نماد "ادوکس" (Edox)

"کرونومتر اتوماتیک هیدروساب" (Hydro-Sub Automatic Chronometer)

 

 

شش دهه پس از خیره کردن چشمها و درخشش مدل "هیدروساب" (Hydro-Sub) که توسط شرکت "ادوکس" (Edox) تولید گردیده، این مدل بازگشت مجدد و چشمگیری داشته. 

 

مدل "کرونومتراتوماتیک هیدروساب" (Hydro-Sub Automatic Chronometer) که با تعداد محدود تولید شده، مدلی است جدید و توسعه یافته با تمام هوشمند‌یهای موجود در قرن 21 اگرچه که این مدل هنوز همان مدل"هیدروساب" (Hydro-Sub) ابدی و جاودان دهه‌ی 60 را در اذهان زنده می‌کند.  در واقع، این همان مدلی است که باعث شد در صنعت ساعت سازی به "ادوکس" (Edox) لقب "قهرمان آبها" داده شود.  

 

 مدل "کرونومتراتوماتیک هیدروساب" (Hydro-Sub Automatic Chronometer) که با تعداد محدود 500 عدد در سرتاسر جهان موجود می‌باشد و اعداد 1 تا 500 در درب پشت آن حک شده، دارای ویژگیهای قویتر و جذابتر نسبت به مدل دهه‌ی 60 آن می‌باشد و تا عمق 300 متری در برابر نفوذ آب مقاوم می‌باشد.

 

از نوآوریهایی که این مدل دهه‌ی 60 را بیشتر تحسین برانگیزتر کرده و هنوز هم این مهم در در مدلهای فعلی موجود می‌باشد، سردسته‌ی کوک آن می‌باشد که دارای 2 واشر بوده و با یک فشار در مقر خود جای می‌گیرد.

 

این مدل وسیله‌ای است جذاب برای هر مناسبتی – چه در خشکی و چه به هنگام شنا در آب-  برای مردانی که به دنبای مد هستند .

 

مختصری از تاریخچه‌ی "ادوکس" (Edox):

 

به مانند زمان، کارخانه‌ی ساعت سازی "ادوکس" (Edox) هرگز از حرکت بازنمی‌ایستد.  آقای "کریستین رافلی فلری" (Christian Ruefli-Flury) بنیانگذار "ادوکس" (Edox) به ندای قلبش گوش داد  و در سال 1884 ساعتی برای همسرش به نام "پالین" (Pauline) درست کرد و در سالگرد 25 سالگیش به ایشان هدیه نمود. بعد از این بود که همسرش با خوشحالی تمام او را قانع نمود که شرکت خودش را راه‌اندازی نماید که همانا "ادوکس" (Edox) نام گرفت.