ورود نمایندگان
X




"دلفین مکانو" (Delfin Mecano)(ﺳﻪشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱)

 

 

"دلفین مکانو" (Delfin Mecano)

 

در سال 1961، برند "ادوکس" (Edox)  با عرضه نمودن یک ساعت عالی به نام "دلفین" (Delfin) که صرفأ برای غواصان طراحی و ساخته شده بود همه را تحت تأثیر قرار داد. با داشتن قاب ساعت تقویت شده که این مدل ساعت را ضد ضربه نمود و قرار دادن دو واشر در درب پشت - که این فن‌آوری برای اولین بار به نام برند "ادوکس" (Edox)  ثبت گردید - در مقابل نفوذ آب مقاوم گردید.  در آن زمان این مدل ساعت توانست تا عمق حیرت‌انگیز 200 متر در آب غوطه‌ور گردد. "دلفین" (Delfin) معیاری شد خوب و زبانزد خاص و عام در بین ساعتهایی که در برابر نفوذ آب اسم و رسمی پیدا کرده بودند و به همین واسطه در صنعت ساعت سازی از "دلفین" (Delfin) به عنوان "قهرمان آبها" یاد گردید.

در حال حاضر برند "ادوکس" (Edox)  با معرفی نمودن مدل بسیار عالی به نام "دلفین مکانو" (Delfin Mecano) به این میراث بجا مانده می‌بالد و فخر می‌فروشد. به صفحه این مدل ساعت تغییر شکلی چشم‌نواز و چشمگیر داده شده که حرکات پیچیده و خیره کننده موتور اتوماتیک این ساعت خاص را به معرض نمایش در می‌آورد.  زه دور قاب ساعت 12 ضلعی بوده – طرحی متمایز در صنعت ساعت سازی که برند "ادوکس" (Edox)  برای اولین بار در سال 1973 مبتکر و معرف آن بود.  در واقع، هر ضلع این 12 ضلعی نشانگر گذر زمان به مدت یک ساعت می‌باشد.  

مجموعه‌ی "دلفین مکانو" (Delfin Mecano)  فصل نوین درخشانی را به این مدل ساعت اضافه نموده. این "ادوکس" (Edox)   است که فقط قادر است لقب "قهرمان آبها" را به یدک بکشد.