ورود نمایندگان
X




ادوکس- "کرونو رالی" جدید با تعداد محدود(یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱)

 

 

ادوکس- "کرونو رالی" جدید با تعداد محدود

EDOX - NEW CHRONORALLY LIMITED EDITION

 

به استثناء ساعتهای "کرونو رالی" (CHRONORALLY) تحت برند "ادوکس" (Edox)، در حال حاضر ساعت سوئیسی دیگری با کیفیت بسیار عالی که ارتباط خیلی نزدیک با مسابقات اتومبیلرانی داشته باشد در دنیای ساعت وجود ندارد.

این مدل ساعت که دارای شهرت و احترام جهانی می‌باشد به طریقی طراحی و تولید شده ‌است که حتی در بدترین و سخترین شرایط مقاوم بوده. این مجموعه از ساعت به خوبی بیانگر و نشانگر مفهوم واقعی مسابقات انفرادی بوده و برای بیشتر از یک دهه است که استانداردها و معیار‌های جدید بارها و بارها در این مجموعه از ساعت بکار رفته.

با الهام گرفتن از حمایت کارخانه‌ی "ب ام و  ام  موتور اسپرت" (BMW M Motorsport)  دو مدل جدید "کرونو رالی" (CHRONORALLY) تحت برند "ادوکس" (Edox)  در تعداد محدود (2000 قطعه) طراحی شده‌اند.  این مدلهای جدید بهترین و عالیترین ابزار نگهدارنده زمان در رقابتهای ورزشی به شمار می‌آیند که برای سنجش دقیق زمان خیلی مهم و ضروری می‌باشند.  به مانند و مثابه اتومبیلهای شرکت کننده در مسابقات "ب ام و  ام  موتور اسپرت" (BMW M Motorsport) "کرونو رالی" (CHRONORALLY) ساعتی است جالب و حیرت‌انگیز.  ساعتی بزرگ که دارای قاب 48 میلیمتری از جنس تیتانیوم بوده و مجموعه‌ای ازعملکردهای کرونوگرافی را در بر دارد که جملگی توسط یک موتور با کالیبر s38 کنترل می‌شوند. پوشرهای (دکمه‌ی قطع و وصل) منحصربفرد و بسیار بزرگ که در کنار ارقام 2 و 4 ساعت قرار گرفته به بدست کننده‌ی آن این اجازه را می‌دهد که دستکشهای مخصوص اتومبیلرانی را بدست کند و زمان حرکت به دور میدان مسابقه را بدقت بسیار بالائی بسنجد.

هر کدام از این 2000 قطعه ساعت، یا دارای صفحه ساعت سفید-مشکی به همراه قطعات داخل صفحه ساعت به رنگ قرمز و آبی هستند یا دارای صفحه ساعت آبی-مشکی به همراه قطعات داخل صفحه ساعت به رنگ قرمز و سفید هستند.  صفحات ساعت به مثابه کنسول جلوی اتومبیلهای مسابقه‌ای دارای سرعت سنج، کرونوگراف از یک تا 10 برای یافتن سرعت نسبی در طی مسافت یک کیلومتر، سیستم برگشت روز، و پنجره‌ی بزرگ مخصوص تاریخ برای رویت هر چه بهتر می‌باشد.  عقربه‌ها و اندکسها (در صفحه‌ی ساعتهائی که بجای رقم دارای خط می‌باشند) دارای روکش "سوپرلومینووا ایکس وان" (Superluminova X1) هستند که این ماده در هر شرایطی کمک به بهتر دیدن صفحه‌ی ساعت می‌کند.