ورود نمایندگان
X




ادوکس – مدل "اسکای دایور" (Sky Diver) جدید با قاب برنز و دارای تاریخ اتوماتیک "به تعداد محدود"(ﺳﻪشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱)

 

 

ادوکس – مدل "اسکای دایور" (Sky Diver) جدید با قاب برنز و دارای تاریخ اتوماتیک

"به تعداد محدود"

 

برند "ادوکس" (Edox) مدل جدیدی را به مجموعه‌ی "اسکای دایور" (Sky Diver) خود اضافه نموده که مرتبط است با خانواده‌ی ساعتهای ورزشی مدرن و افتخاری است برای نسل ساعتهای کلاسیک.  مدل "اسکای دایور" (Sky Diver) ابتدائی از مضمون نظامی بهره برده که در دهه‌های 60 و 70 میلادی ساخته می‌شد، درست در زمانیکه "ادوکس" (Edox) به گروه ساعت سازان سوئیسی پیوست  و قبل از اینکه این برند راه موفقیت آمیز خود را در پیش گیرد.

حال برند "ادوکس" (Edox مدل "اسکای دایور" (Sky Diver) جدیدی با کیفیت منحصر بفرد که قاب آن برنز رنگ می‌باشد را معرفی می‌نماید. قاب برنز رنگ مکمل بسیارخوب و زیبائی است با صفحه‌ی ساعت به رنگ خاکستری تیره و همچنین صفحه‌ی ساعت به رنگ آبی تیره.  این مدل ساعت نه تنها نشانگر یک احساس درونی است که در گذشته رسم بر این بود که ساعت مناسب با البسه‌ی رسمی خود بدست می‌کردند، بلکه هنوز استحکام  "اسکای دایور" (Sky Diver) اولیه را که دارای مضمون نظامی بوده را حفظ کرده.

اندکسها و عقربه‌های بزرگ با پوشش "سوپرلومینووا ایکس وان" (Superluminova X1یادآور صفحه‌ی نمایش ساعتهای نظامی است که در عین سادگی قابلیت خواندن بالائی داشتند در صورتیکه زه ساعت که از جنس سرامیک است در مقابل خراشیدگی مقاوم می‌باشد. این نوع ساعت که همچنین یک وسیله‌ی کاربردی برای غواصان است، این امکان را برای آنان فراهم می‌سازد تا در اعماق آبها، جائی که فشار آب 30 اتمسفر است غوطه‌ور گردند. نکته‌ی برجسته‌ی این ساعت بسیار جالب، شیشه‌ی محدب از جنس کریستال ضد خش است که از درون دارای لایه‌ی ضد انعکاس می‌باشد.  ساختار کریستال ضد خش برای یک ساعت نظامی حرفه‌ای از ملزومات بشمار می‌رود. از نقطه نظر شکل ظاهری، این انحناء شیشه‌ی ساعت به ساعت ویژگی تکنیکی- عملی جالبی می‌دهد.

این مدل از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا می‌باشد و برای محیطهای بسیار سخت طراحی و ساخته شده، و   ساعتی است عالی برای هر زمان و هر مکان.