ورود نمایندگان
X




"ادوکس" (Edox) – "دلفین دایور" (Delfin Diver) همراه با تاریخ مدل مختص بانوان(پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲)

 

 

"ادوکس" (Edox) – "دلفین دایور" (Delfin Diver) همراه با تاریخ

مدل مختص بانوان

زمان برای  خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) قهرمان غواصی بدون اکسیژن دراعماق آبها و همچنین برای شرکت سوئیسی سازنده‌ی ساعت "ادوکس" (Edox) بسیار ارزشمند می‌باشد. در آن هنگام که خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) خودش را در اعماق آبها غوطه‌ور می‌سازد، هر ثانیه از این سفر به اعماق آبها برای ایشان از اهمیت بسزائی برخوردار می‌باشد. 

بر طبق گفته‌ی ایشان: " در اعماق آبها هیچ محدویتی وجود ندارد.  هم چیز بالای سر شماست و اینکه با کشیدن یک نفس عمیق چه مقدار قادرید که پائین و پائین‌تر بروید. با وجود این، شما نیازبه یک ساعت قابل اعتماد دارید که در اعماق اقیانوسها به کاووش بپردازید و مرزها را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارید."

در حال حاضر خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) بعنوان شریک "ادوکس" (Edox)، یکبار دیگر با معرفی  "دلفین دایور" (Delfin Diver) مختص بانوان که دارای تاریخ نیز می‌باشد و نسخه‌ی ویژه‌ی آن محسوب می‌شود مرزها را یکی بعد از دیگری پشت سر می‌گذارد.

در حال حاضر، خانم "ماریانا گیلسپی" (Marianna Gillespie) که از شرکای "ادوکس" (Edox) محسوب می‌شوند، با روی کار آمدن این مدل جدید بار دیگر قادرند که در عمق بیشتری در آب نفوذ کنند.  این مدل، ساعتی است منحصربفرد که مختص بانوان می‌باشد و در بسته‌بندی زیبا و چشمگیر که از استحکام بالا برخوردار می‌باشد عرضه می‌گردد.  این مدل ساعت با طراحی جذابش میراث گذشته‌ی خانواده‌ی "دلفین" (Delfin) است و زنده نگهدارند‌ه‌ی مدلهای متنوع "ادوکس" (Edox) و به نوعی نکوداشتی است برای آنان.

این مدل از "دلفین" (Delfin) جدید به مثابه مدلهای اولیه‌اش در مقابل نفوذ آب تا عمق 200 متر مقاوم می‌باشد.  بطور کلی، این مدل بیشتر دارای حس و حال زنانه می‌باشد که صفحه‌ی ساعت آبی رنگش دارای 12 قطعه الماس در خشان است که توسط شیشه‌ی ضد خش و ضد انعکاس نور محافظت می‌شود.  این مدل با صفحه‌ی ساعت به قطر 38 میلیمتر، زیاد بزرگ نمی‌باشد و سربند قابل انعطاف این نوع ساعت که بند را به قاب ساعت متصل می‌نماید، این امر را میسر می‌سازد که افراد با مچ دست کوچک یا بزرگ بتوانند این ساعت را بدست کنند.

این ساعت ظریف زیبا و مطابق مد روز، ساعتی است که توسط قهرمانان برای قهرمانانی خلق شده که دارای مشاغل مختلف می‌باشند.