ورود نمایندگان
X




تاریخچه برند ROTARY(چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹)

 

 

تاریخچه‌ی "روتاری" (Rotary)

"روتاری با مسئولیت محدود" (Rotary Watches Limited) برند جهانی است که مفتخر به دریافت جوایزی در حوزه‌ی ساعتهای کلاسیک گردیده است.  این شرکت در سال 1895 توسط آقای "مویز دریفاس" (Moise Dreyfuss) در شهر (La Chax de Fonds) تأسیس گردید.  برند "روتاری" (Rotary) هنوز در مالکیت "گروه دریفاس" (Dreyfuss Group) می‌باشد.

بنیانگذار این برند آقای "مویز دریفاس" (Moise Dreyfuss) خود را وقف خلق و تولید ساعتهای زیبائی نمود که دارای ظرافتی جاودانه و ابدی می‌باشند. توجه‌ی آقای "مویز دریفاس" (Moise Dreyfuss) به جزئیات، و ابرام و پافشاری ایشان به دادن خدمات بسیار عالی باعث گردید که تجارت نامبرده رشد سریعی به خود گیرد و طی مدت 12 سال پس از افتتاح شرکت موفق به گشایش شعبه‌ای در انگلستان گردید.

در سال 1925 آرم و نشان فعلی مشهور "روتاری" (Rotary) که به مثابه پرنده‌ای بالدار می‌باشد به بازار ساعت معرفی گردید و بعد از اتمام جنگ تحت مدیریت و رهبری آقای "تدی دریفاس" (Teddy Dreyfuss) و با بکارگیری خلاقیت در تولید، بازاریابی در سطح بسیار گسترده و تبلیغات فراوان، در حال حاضر ساعتهای "روتاری" (Rotary) در بیشتر از 65 کشور در سرتاسر دنیا به فروش می‌رسد.  تخصص این برند در طراحی ساعتهایی است که آمیخته‌ای دارد از طرحهای قدیم و جدید، و همچنین معاصر و کلاسیک که خود بوجود آورنده‌ی طیفی ویژه و متمایز از ساعتهای گوناگون با قیمتهای خاص که هر قشری از جامعه قدرت خرید آنرا داشته باشد.

 

 

تاریخچه ی ساعتهای "روتاری" (Rotary)  به صورت خیلی خلاصه

 

در سال 1985، "مویز دریفاس" (Moise Dreyfuss) در شهر (La Chax de Fonds) کارخانه‌ای را افتتاح نمود.  تجارت ایشان بواسطه‌ی عرضه‌ی کالای خوب و با کیفیت بالا به سرعت رونق گرفت.

در دهه‌ی 1920، در طی مدت 12 سال آقایان " جورج و سیلوین دریفاس" (George and Sylvain  Dreyfuss) شعبه‌ای در انگلستان افتتاح نمودند که بتواند ساعتهای خانوادگی خود را وارد این کشور نمایند.  شرکت مذکور روند رو به رشد خود را ادامه داد تا اینکه در سال 1925 آنها آرم و نشان مشهور "روتاری" (Rotary) را که همان "چرخ بال‌دار" می‌باشد را به دنیای ساعت معرفی نمودند.

در سال 1934، "روتاری" (Rotary) با استفاده از فن‌آوری جدید و خلاقانه‌ا‌ی اولین ساعت ضد ضربه را به بازار ساعت معرفی نمود.

در سال  1940، "روتاری" (Rotary) نماینده‌ی رسمی را تعیین نمود که ساعت در اختیار ارتش بریتانیا قرار دهد.

در دهه‌ی  1940، تبلیغات زمان جنگ "روتاری" (Rotary) بر روی ساعتهای غیر مغناطیسی معطوف گردید.

در سال 1942، "روتاری" (Rotary)  اولین ساعت اتوماتیکش را که با حرکت دست شخص دارنده‌ی آن ( شخصی که آن را به دست کرده)  کوک می‌گردید را به بازار ساعت معرفی نمود.

در سال 1956،                                "دقت و تفاوت با قیمت مناسب"

"روتاری" (Rotary) از طریق بروشورهای ساعتهای خود که خواهان بسیار داشت به روند موفقیت‌آمیز خود همچنان ادامه داد.

در سال 1958، "روتاری" (Rotary) با تولید ساعتهای فصلی رویدادهای مهمی را که از بدو تولد این برند روی داده را جشن ‌گرفت.

در سال 1960، با شروع برنامه‌ی آموزشی برای نوآموزان و استخدام مجربین و متعهدین بعد از اتمام این دوره‌ی آموزشی، این امکان برای مستخدمین پیش آمد که از حرفه‌ی خود در این شرکت نهایت بهره و پیشرفت را ببرند.

در سال 1973، "روتاری" (Rotary) اولین ساعت کوارتز خود که از فن‌آوری جدید نوسانگر بهره می‌برد را به بازار ساعت معرفی ‌کرد.

در سال 1976، "روتاری" (Rotary) اسپانسر مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک گردید.

در سال 1978، "روتاری" (Rotary) با معرفی مدلهای معاصر جدید حامی رویدادهای ورزشی مختلف ‌گردید.

در سال 1979، رئیس وقت شرکت آقای "تدی دریفاس" (Teddy Dreyfuss) ضمن ایراد بیانه‌های سالیانه و ابراز افکار رو به جلوی خود، حفظ و گسترش شرکت از تجارت در بخش جواهرت را اعلام می‌دارد.

در سال 1987، آقای "رابرت دریفاس" (Robert Dreyfuss) که از نسل چهارم یک شرکت خانوادگی تمام مستقل می‌باشند به کادر شرکت اضافه ‌گردید.

در سال 2000،  دفتر مرکزی شرکت به مکان جدید خود که واقع در در شماره‌ی 16-13 خیابان "الم" (Elm)  در شهر لندن است منتقل ‌گردید.

در سال "می" (May) 2001، شرکت "روتاری" (Rotary) به شهر "نوشاتل" (Neuchatel) کشور سوئیس منتقل ‌گردید.

در "سپتامبر" (September) 2002، شرکت مفتخر به دریافت "جایزه‌ی جواهرات کشور انگلستان" ( UK Jewelry Awards 2002) و برنده‌ی جایزه‌ی سال بهترین تأمین کننده‌ی ملزومات ‌گردید.  در "اکتبر" (October) همان سال "روتاری" (Rotary) در 35 کشور جهان دارای نمایندگی ‌گردید.

در سال 2003، برای دومین سال پیاپی شرکت "روتاری" (Rotary) مفتخر به دریافت "جایزه‌ی جواهرات کشور انگلستان" (UK Jewelry Awards 2003)  و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی سال بهترین تأمین کننده‌ی ملزومات ‌گردید.

در سال 2005، "روتاری" (Rotary) مدل "دلفین استاندارد" (Dolphin Standard) را به بازار ساعت معرفی ‌نمود و اعلام ‌داشت که با این مدل ساعت شناگران قادر خواهند بود که تمام روز را به امر شیرجه و شنا بپردازند.

در سال 2006، "روتاری" (Rotary) با معرفی مدل "قاب ساعت چرخان" (Rotary Round Revelation) که به نام خود به ثبت رساند، به عنوان برند استثنائی  در بازار ساعت شناخته ‌شد. 

در سال 2007، "روتاری" (Rotary) با معرفی مدل جدید و خیره کننده‌ایی که (Rotary Rocks) نامیده می‌شود و دارای الماس کار گذاشته به دور صفحه‌ی ساعت می‌باشد برای دومین سال پیاپی به عنوان یک برند استثنائی شناخته ‌شد.

در سال 2008، "روتاری" (Rotary) برای بانوان و آقایانی که علاقمند و دوستدار مد بودند، مدل تمام اتوماتیک همراه با صفحه‌ی LED  را به بازار ساعت معرفی نمود.

در سال 2009، "روتاری" (Rotary) دو ابتکار بسیار عالی تحت عناوین " استاندارد بودن در برابر نفوذ آب" (Waterproof Standard)  و "ضمانت مادامالعمر" (Lifetime Guarantee) و همچنین دو برند اضافی دیگر تحت عناوین (Rotary Aquaspeed) و (Rotary Les Originals) را به بازار ساعت معرفی نمود.

در سال 2015 ، روتاری اسپانسر باشگاه چلسی انگلستان می‌شود که در همان سال این تیم تحت مربیگری "خوزه مورینیو" (Jose Mourinho) قهرمان لیگ انگلستان گردید.     

 

 

      Georges an